Metro warszawskie - sesja z Schultz.com



Nastał moment, że tak mi tęskno za podróżami, że wsiadam w metro i jeżdżę w kółko...😅🚇🌎

A tak serio to nie, ale gdzie jest najlepsze miejsce by zrobić zdjęcia w nocy? Szczególnie, że to jedyny moment, kiedy metro nie jest aż tak pełne ludzi i naprawdę można coś wyczarować.

Wychodzi na to, że sesje mam tylko nocą (patrz: Nocna sesja z Małżusiem 💙), ale tak to wygląda, gdy z dnia na dzień robi się coraz ciemniej, a Ty siedzisz w pracy do 17. 

Tym razem tej niełatwej roboty jaką jest praca ze mną (teraz nie żartuję 😂) podjął się Patryk Schultz - przezabawny człowiek o wielkim sercu.

Tutaj możecie go znaleźć:
- strona Schultz.com
- instagram patryk.schultz
- facebook firebee.patryk
lub schultzpatryk
- maxmodels fotograf-firebee

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fotograf: Patryk Schultz
Modelka: Karolina Szwata (ja)
Miejsce: Metro Warszawskie


Stylizacja:
bluzka BERSHKA
spodnie BERSHKA/DIY (ja)
bluza BERSHKA
pasek BERSHKA
kurtka RESERVED 
torebka DEICHMANN
buty PUMA FIERCE CORE






 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

#Litwa - wyścig z czasem podczas koronawirusa

Każdy ma swoje granice wytrzymałości w życiu. Ja do swoich dochodzę, gdy zbyt długo siedzę w jednym miejscu. W ten sposób, pomimo nadciąg...

Copyright © Z życia Szwatki podróżniczki , Blogger