Po co, na co i dlaczego, czyli co (tu) robię

Fot: Patrycja Klimczuk (@partycjaaa07 / @pstryk_photo/)


Cześć 😉
Nazywam się Karolina. Karolina Szwata. 
IG:  https://www.instagram.com/szwatka
Ten pierwszy post przybliży Wam trochę mnie i w sumie po co tutaj jestem.

🏡Lokalizacja
Obecnie mam 20 lat i mieszkam w Warszawie. To już trzecie miasto w Polsce na liście moich miejsc zamieszkania. 
Pochodzę ze Ścinawy - małego miasta w województwie dolnośląskim. Gdy zaczynałam liceum przeniosłam się kilkanaście kilometrów dalej do Lubina, by wraz z rozpoczęciem studiów zacząć swoje życie w Warszawie. 

📚Edukacja 
Na ten moment skończyłam I rok studiów na Uniwersytecie Warszawskim, a dokładnie logistykę i administrowanie w mediach. 

👷Praca 
Od kilku dni, po zakończeniu stażu, oficjalnie zostałam Dokumentalistą w TVN Turbo przy programach Porty i Megatransporty. W ramach pracy nieodpłatnej, wraz z rozpoczęciem studiów dołączyłam do telewizji studenckiej Uniwerek.tv do działu produkcji.

🐴Hobby 
Fot: Patrycja Klimczuk (@partycjaaa07 / @pstryk_photo/)
Od 3 lat jeżdżę konno i to jedna z rzeczy, w której najlepiej się odnajduję. Gdy mam okazję to też tańczę - kiedyś pokazowo (latino, aerobik, zumba, towarzyski), obecnie już tylko ze znajomymi na imprezach, czy w ramach WF. Od kilku miesięcy zajmuje się też fotomodelingiem (maxmodels.pl/szwatka) i makijażami. Gdy mam sposobność bardzo chętnie montuje też różne filmy i filmiki. Staram się również jak najwięcej podróżować. Jak dotąd zobaczyłam Turcję, Egipt, Tunezję, Rosję, Czechy, Niemcy, Ukrainę, Anglię, Francję, Belgię, Chorwację i Grecję. 


Dlaczego założyłam blog❓
Od pewnego czasu czuje niedosyt w swoim życiu. Kiedyś w punkcie hobby na jednym z pierwszych miejsc znalazłoby się PISANIE. Pisałam opowiadania, aktywnie udzielałam się na ask’u (ask.fm/you_know_my_name_not_my_history). Przez lata jednak zaniedbałam to wszystko, teraz jedyne poematy jakie pisze to te do znajomych o tym co tam się u mnie wydarzyło 😂 lub korzystam z formy obrazkowej na Tumblr (u-know-my-name-not-my-history.tumblr.com). Rzadziej też czytam jakiekolwiek książki (lubimyczytac.pl - Karolina-Szwata). Mam wrażenie, że moje słownictwo stało się uboższe przez jedno i drugie. Poza tym, zauważyłam, że coraz częściej zapominam co się wydarzyło miesiąc, czy dwa wcześniej. O tym co było lata wcześniej nawet nie wspomnę. Myślę, że dzięki temu blogowi będę pamiętać co się wydarzyło i co myślałam kiedyś, jak się zmieniałam i rozwijałam.

O czym będzie blog❔
Fot: Patrycja Klimczuk (@partycjaaa07 / @pstryk_photo/)
Ten blog będzie miał dla mnie formę pamiętnika. 
Nie wiem jak często będą się pojawiać posty, 
ani ile Was tu będzie, ale będę tutaj wstawiać przeróżne rzeczy jak np.:
  • troski i problemy dnia codziennego  
  • dzienniki z podróży  
  • makijaże i opinie o kosmetykach  
  • zdjęcia z sesji 
  • etapy treningów 
  • rekomendacje filmów  
  • opinie o książkach
+ cokolwiek co uznam za warte upublicznienia, 
bądź zapamiętania przeze mnie.

Pozdrawiam!
Miłego dnia/wieczoru/nocy 😊



8 komentarzy:

  1. Wow! You looks so beautiful and Love your flower dress!

    Would you like to support each other by follow GFC and G+?
    Let me know if you follow me and I will follow back asap!

    Xoxo,
    Erika

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę Ci powodzenia! Zapowiada się ciekawie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, mam nadzieję, że nie zawiodę :)

      Usuń
  3. fajny post, zapowiada sie swietnie,zycze powodzenia :D
    https://artidotum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :D Kolejne posty już w przygotowaniu, więc się przyda!

      Usuń
    2. Może byś tak napisała o stosunkach jakie masz że swoją rodziną dlaczego je zerwałaś na pewno nie byłoby tak kolorowo i twoi fani nie byli by tym zachwyceni

      Usuń
  4. Bardzo ciekawy blog ;) Ja zamiast prowadzenia bloga piszę artykuły u swojego znajomego. Ostatnio napisałam ciekawy artykuł: https://www.rankingubezpieczennazycie.pl/b/wypowiedzenie-umowy-ubezpieczenia-na-zycie/27.html i jakoś to idzie do przodu z moim pisaniem.

    OdpowiedzUsuń

#Litwa - wyścig z czasem podczas koronawirusa

Każdy ma swoje granice wytrzymałości w życiu. Ja do swoich dochodzę, gdy zbyt długo siedzę w jednym miejscu. W ten sposób, pomimo nadciąg...

Copyright © Z życia Szwatki podróżniczki , Blogger